Bijna is het zover, onze vakantie! - Reisverslag uit Hoogerheide, Nederland van Anke, Boaz, Carlo & Dominique Leeuw - WaarBenJij.nu Bijna is het zover, onze vakantie! - Reisverslag uit Hoogerheide, Nederland van Anke, Boaz, Carlo & Dominique Leeuw - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover, onze vakantie!

Door: Anke, Boaz, Carlo & Dominique

Blijf op de hoogte en volg Anke, Boaz, Carlo & Dominique

01 Juli 2013 | Nederland, Hoogerheide

Druk alles aan het pakken, check dit, check dat..................
Al een beetje kribbels in de onderbuik,
De eerste keer dat Anke en Boaz gaan vliegen, we vinden het allemaal zeer spannend en hebben er heel veel zin in.

• 04 Juli 2013 - 21:09

Lizzy:

Lieve Do, Carlo, Anke en Boaz!

Morgen vertrekken jullie naar Vancouver om te beginnen met jullie mooie reis door Canada!
    Wat leuk dat we jullie zo via deze site kunnen volgen hoe de reis verloopt.
    Geniet enorm van deze bijzondere reis en heel veel plezier!!
    Goede reis....! (nu voel ik toch weer dat anwb-gevoel hahaha)